Reklamace a vrácení zboží

Co dělat, když se něco pokazilo nebo rozbilo

Děláme maximum pro to, aby každý kousek z našeho sortimentu přinášel radost a plně odpovídal vašim představám. Spolupracujeme s ověřenými dodavateli, kteří stejně jako my věří v kvalitu. Většina produktů je vyráběna ručně a následně pečlivě kontrolována. Ale i my jsme jen lidé, a tak se může občas vyskytnout drobná chybička. Pokud objevíte nějaký problém, dejte nám o tom obratem vědět – produkt jednoduše vyfoťte a spolu s formulářem pro reklamaci nám vše pošlete na e-mail. Jsme tady pro vás, abychom vzniklou situaci co nejrychleji vyřešili.

Co dělat, když chci zboží vrátit ve lhůtě 14 dní od nákupu

Pokud se vám zboží nakonec nehodí, nelíbí, nebo si to prostě jen rozmyslíte, nic se neděje. Můžete ho vrátit v původním obalu na níže uvedenou adresu. Chceme, abyste u nás nakupovali s pocitem jistoty a pohodlí. Před odesláním nezapomeňte ke zboží přiložit formulář, který naleznete níže.

Jak se na nás můžete obrátit?

Nejjednodušší je nám napsat na e-mail info@symbioticky.cz, na který reagujeme téměř 24/7, nebo pokud preferujete telefon, zavolejte na +420 774 441 138 (pondělí - pátek od 9:00 - 16:00). Jsme tu, abychom vám pomohli.

Adresa pro zaslání reklamace a vrácení zboží:

Shipmall s.r.o. (Symbioticky)
Areál Elitex
Vrchlického 323
517 21 Týniště nad Orlicí

V případě uznané reklamace vám proplatíme náklady na dopravu. Pokud se jedná o vrácení zboží do 14 dnů, náklady za dopravu hradí zákazník. Další podmínky reklamace a vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.

Stáhněte si formulář pro reklamaci nebo vrácení zboží: